Ons eerste filmbrouwsel! (trailer 'The Farm', thriller)

Started by ProXius, September 18, 2010, 12:29:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ProXius

Okai, het stelt misschien niet veel voor... Geschoten met een 7D en uiteraard heel erg bewerkt. Het gebrek aan goed acteer werk is extreem duidelijk maar ach, ik plaats hem toch even.  ;D
'The Farm' de officiële trailer!

http://www.youtube.com/user/TheFarmMovie



Geluid flink hard en uiteraard op 1080p zetten. Helaas is de youtube compressie nog steeds flink... :(
- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Dru

Ik vind 'm leuk.
Gotta luv them dutch folks talkin' english!

Keep it up.

Ik hou van mensen die gewoon doen en durven.

"Sic Parvis Magna"

ProXius

@celeroontje;
Naa, gewoon voor de gein uiteraard. De ruwe filmpjes waren ooit een test en we hebben toch maar besloten er iets van proberen te maken.
Het komt eigenlijk zo, we maken altijd foto's voor autobedrijven, en sinds we een 7D en een D90 hebben maken we daar ook altijd filmpjes van. Niks serieus maar gewoon voor de lol. Daarom een hele poos terug (ik denk wel een maand of 5 geleden) besloten om eens wat meer te experimenteren. Inmiddels is er 2x een SD700 van Panasonic bijgekomen dus gaan we zeker nog wat meer serieus spul proberen.

En dan laten we het praten en acteren mooi over aan amerikanen.  :D

@Dru:
Vreselijk hè dat praten.  ;D Ik ben overigens de 'eerste prater' Dus diegene die de 'security cam footage' opent.
- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"

celerontje

3 camera's is leuk, maar heb je het filmen al een beetje onder de knie?
Geluid opnemen is ook belangrijk. Als je dit serieus wilt doen laat je aparte geluidsman met een hengel het geluid op een apart recordertje met XLR opnemen.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Interficior

Take it or lease it

ProXius

Quote from: celerontje on September 18, 2010, 14:59:31
3 camera's is leuk, maar heb je het filmen al een beetje onder de knie?
Geluid opnemen is ook belangrijk. Als je dit serieus wilt doen laat je aparte geluidsman met een hengel het geluid op een apart recordertje met XLR opnemen.

Naah, het is allemaal puur voor de fun. Al hebben we wel 2 externe microfoons voor de Panasonics en hebben we wat Falcon Eyes Softboxen en spots... Uiteraard zijn de camera's ook verdeeld over 3 man... Ik heb een 7D, een vriend van me (die de andere tekst insprak) heeft de D90 en één SD700, en weer een maat van ons heeft de tweede SD700.
Gewoon leuk om wat te experimenteren. We zijn meer van plan filmpjes te maken zonder gesproken audio. Meer gericht op auto filmpjes à la format67. (www.format67.net)

Maar dit soort dingetjes zijn gewoon geinig om in een weekend te doen. :D En omdat dit gedeelte van het forum nog wat leeg is dachten we; ach, we plaatsen hem; wat kan ons het schelen.  :D

Quote from: Interficior on September 18, 2010, 15:02:26
D'r zit wel een lekker donderbas in zeg!
Helaas clipt het een beetje door het uploaden. :(

#Edit;
Oja, de reden waarom we toch maar gekozen hebben voor engels (als je ons gebrabbel zo mag noemen :D) is omdat we zeer veel amerikanen in onze vriendengroep hebben zitten. Dan kunnen die in Amerika er tenminste ook om lachen. ;)

- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Durk

Leuk.. maar dat Amerikaans accent lukt nog niet echt.. Brits is makkelijker.
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

ProXius

Quote from: J.A.F._Doorhof on September 18, 2010, 17:37:21
Let alleen even op :
Afraid en theaters.

Theaters is Amerikaans en Theatres is officieel brits geloof ik? Al kregen wij wel te horen dat in Amerika Theatres erg vaak gebruikt wordt... Dus daarom onze keuze.
affraid/afraid is inderdaad een stomme fout. Gaan we fixen.  ;D

Quote from: Durk on September 18, 2010, 17:52:15
Leuk.. maar dat Amerikaans accent lukt nog niet echt.. Brits is makkelijker.

Yep, vreselijk hè! :D Mochten we ooit nog iets doen waar Engelse spraak in voorkomt (wat ik niet zo snel verwacht) dan laten we alles spreken door onze Amerikaanse vrienden. Gelukkig woont er een Amerikaan in de buurt hier in NL, dus die wordt dan mooi onze acteur, haha!
- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"

ProXius

Hmm, misschien moeten we hem toch maar verder afmaken.   :clapping:
Behoorlijk snel is hij opgepikt door iemand en gepost in youtube in slechte kwaliteit... Hij had de video geript van een website die een artikeltje over de video had gemaakt!

http://www.horror-movies.ca/horror_19064.html

Stiekem toch wel tof dat er een paar mensen bij zijn die denken dat het nog echt uitkomt ook.  :D

#Edit:
Hahahahaha, na wat zoekwerk blijkt het toch nog een beetje een hype te zijn.  :headbanging: :headbanging:

http://www.horror-movies.ca/Forum/viewtopic.php?id=26703
http://www.movieforums.com/community/showthread.php?p=677153
http://www.movie-vault.com/forum/upcoming-movies/9669-farm-2010-a.html
http://forum.lowyat.net/topic/1570712
http://www.movie-addiction.com/the-farm-2010.html
http://www.beyondhollywood.com/are-you-brave-enough-to-face-the-evil-lurking-on-the-farm/
- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"

VlisChris

Haha, humor.
Leuk gedaan. Krijg je er geen gedonder mee dat je roept dat die is genomineerd voor oscar's etc?
Wil je hem echt hypen laat je wat vrienden op internet topics openen op een paar grote fora met de vraag of er mensen zijn die meer weten over die film  :popcorn: :-[ :angel:
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

THX-UltraII

ik heb m net zonder geluid gekeken (geen geluid hier op werk pc) en dan ziet het er helemaal nog niet zo onaardig uit.

ProXius

Quote from: Christiaan S on September 23, 2010, 11:29:24
Haha, humor.
Leuk gedaan. Krijg je er geen gedonder mee dat je roept dat die is genomineerd voor oscar's etc?
Wil je hem echt hypen laat je wat vrienden op internet topics openen op een paar grote fora met de vraag of er mensen zijn die meer weten over die film  :popcorn: :-[ :angel:

Ja, daar dachten wij ook meteen aan;
- Oscars  :angel:
- citaten  :angel:

We dachten dat het niet bepaald zou aanslaan, dus daarom hadden we zoiets van; ach, moet kunnen... Maar als straks meer mensen het zien, wil ik niet dat we inde problemen komen... Dus misschien toch maar vervangen door fictief spul.

Quote from: THX-ultraII on September 23, 2010, 11:39:12
Thanks!
Afgezien van onze stemmen vind ik het geluid het beste van de film... Ookal zijn veel geluiden uiteraard nog niet zelf opgenomen.


Ik denk dat we wel een keer een nieuwe versie gaan maken. Meer verschillende shots, beter Engels sprekende acteurs, alle citaten e.d. aanpassen, alle geluiden zelf opnemen, etc.
ik heb m net zonder geluid gekeken (geen geluid hier op werk pc) en dan ziet het er helemaal nog niet zo onaardig uit.
- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"

jantje112

Grappig, in commentaar van je bovenstaande links zijn er al mensen die weten dat de film deze herfst uitkomt :)


celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

ProXius

Hmm, de drukte van de Farm is uiteraard meteen afgenomen, al komen er langzaam wel nog meer kijkers bij op Youtube en Vimeo. Niets bijzonders overigens hoor, in 5 maanden 1800 views op youtube, niet bepaald veel te noemen.

Afgelopen weekend hebben we voor de gein in één avond wat opnames gemaakt. Géén script, totaal geen idee en dus maar even snel wat gedaan. Op de locatie van het nieuwe filmpje deden we wat tests voor belichting met fotografie. Maar aangezien het zo'n leuke plek was snel in een uurtje wat shots opgenomen. Dus ja, een heleboel dingen kloppen niet, dat weten we. Al het geluid is achteraf er in gemonteerd al is mijn stem wel daar opgenomen. Die was alleen nauwelijks te horen door enorm veel lawaai daar, dus hebben we flink moeten rechttrekken. Ach, kijk er gewoon niet te serieus naar zou ik zeggen. :tongue2:  ;)

De hele oscar en productie logo mikmak er omheen maar even weggelaten, maar wil hem toch even plaatsen omdat hij best nog wel geinig is.  :D



We gaan 'binnenkort' (lees; dit jaar) nog wat serieuzere en groter opgezette filmprojecten doen met wat planning, script, etc... :)
- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"