SPOILER TAGS!!

Started by squeek, August 13, 2010, 13:46:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

squeek

We kijken allen graag films en dit hoort nu eenmaal bij onze hobby die ons nauw aan het hart ligt  :) maar we moeten er steeds vanuit gaan dat niet iedereen die de filmsectie doorneemt ook elke film die daarin besproken wordt heeft gezien.

Daarom vragen we vriendelijk aan iedereen die deelneemt aan de discussie van een film, spoiler tags te gebruiken als je cruciale momenten van een film bespreekt. Zo blijft het fijn voor mensen die de film nog willen zien, dat zij het einde nog niet kennen vooraleer ze de bioscoop binnen wandelen!

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Snutchz

..daarnaast vind ik dat topics over één bepaalde flick, niet van spoilers hoeven te voorzien... dit omdat zo'n topic er toch voor bedoeld is om lekker na te ouwehoeren... lijkt me... wat jij squeek?
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

squeek

elk topic van eender welke film hoort van spoilers voorzien te zijn om andere mensen het einde en andere details niet te verklappen als ze de film nog niet hebben gezien. ongeacht welk genre, A-film of B-film, etc.

als ik een topic doorlees van een film die ik graag volgend weekend ga zien dan wil ik nog steeds verrast worden in de filmzaal. vandaar de spoilers!!

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |