Author Topic: Panasonic VT20: problemen met snelle pans vanaf 50hz bronnen  (Read 16573 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline sjefke007

• member
  • Trade Count: (0)
Re: Panasonic VT20: problemen met snelle pans vanaf 50hz bronnen
« Reply #200 on: May 22, 2012, 11:35:38 »
wat ben ik blij dat ik deze post tegen gekomen ben zeg pf
ook al is hij oud.
Ik heb zelf een vt20 en 30 gehad,niks als problemen en ik kreeg geen gehoor van de dealer,panasonic zelf,ook op forums werd het niet serieus genomen(waar ik powerman regelmatig op de wijze als hier heb zien posten maar dat ter zijde)

ik dacht dat ik gek was en de enige was.
Ik heb deze post niet helemaal uitgelezen,maar het feit dat het wel degelijk klopt wat mijn bevindingen waren,zegt wel dat ik toch maar niet te veel na verkopers moet luisteren:)

Offline LordoftheLints

• full member
  • Trade Count: (+8)
  • 100% Mcintosh Maniac!!
« Reply #201 on: May 31, 2012, 00:31:31 »
Ik zit zelf stiekum te kijken naar een Panasonic P50GT30. Heeft deze dit probleem ook?
Wat me in de winkel wel opviel bij de duurdere P50VT30 was dat een tenniswedstrijd op Roland Garros niet lekker smooth liep. Op een nieuwere P42VT50 was dit wel goed.

Is dit een goede graadmeter om het te testen?
Voortrappen: Mcintosh C32 + C42 | Bronnen: Mcintosh MCD201 CD/SA-CD speler & Linn Majik DS streamer| Eindversterkers: Mcintosh MC2100 & MC2105 | Speakers: Impulse 74 Transmissielijn & Dynaudio Audience 72 | Sub: REL T5 | Beeld: Philips BDP7500-mk2 Blu-ray & Samsung PN50B650 plasma TV | Bekabeling: VDH Cleartrack & VDH Revolution Hybrid | Interlinks:  VDH D102 MK3 + MIT Shotgun XLR & MIT Terminator II

Eigen topic: Mcintosh Mania!

Offline bigbro

• senior member
  • I love the HTforum
« Reply #202 on: May 31, 2012, 22:17:42 »
Ik heb een 65VT30 en alles loopt heel soepeltjes. Alleen wanneer je een bepaalde instelling op max zet ipv midden dan krijg je soms wat schokkerige effecten. Ik ben de naam van de instelling even kwijt omdat ik nooit meer de behoefte voel iets te veranderen aan het beeld en geloof me, ik ben een kritische kijker. Ik denk daarom dat deze instelling op het toestel dat jij gezien hebt op max heeft gestaan.

Offline paaj

• een upgradevrij 2013...
  • senior member
  • Trade Count: (+2)
    • mrpaaj.nl
« Reply #203 on: June 1, 2012, 00:10:51 »
intelligent frame creation? Die moet in ieder geval niet op maximaal idd. Ook met midden is het niet ideaal, maar werkt het wel de schokjes weg.

Grote kans dat de betreffende GT30 wat dat betreft anders stond ingesteld dan de VT50 (waarschijnlijk IFC uit op de GT), maar de x50 serie schijnt het met beweging sowieso een stuk beter te doen.
« Last Edit: June 1, 2012, 00:11:50 by paaj »
  Apple Mac Mini → M2Tech HiFace → Naim SuperNait → Wilson Benesch Arc / BK XLS200FF / Stax SRS4040
Dune Smart B1 → Panasonic P42V20
paaj's setje

Offline bigbro

• senior member
  • I love the HTforum
« Reply #204 on: June 1, 2012, 07:07:41 »
intelligent frame creation? Die moet in ieder geval niet op maximaal idd. Ook met midden is het niet ideaal, maar werkt het wel de schokjes weg.

Grote kans dat de betreffende GT30 wat dat betreft anders stond ingesteld dan de VT50 (waarschijnlijk IFC uit op de GT), maar de x50 serie schijnt het met beweging sowieso een stuk beter te doen.

Inderdaad ifc. Voor mij werkt stand midden perfect. je kunt het verschil vaak ook mooi zien op eredivisielive. Die hebben rechtsonderin en doorzichtig logo staan. Wanneer er een snelle 'pan' van de camera komt zie je dit logo stotteren bij standje max.

ADSLwinkel.nl, klik hier!
POSTCODE HUISNR.
particulier      zakelijk