Verbod op slotjes?

Started by jantje112, August 7, 2010, 11:37:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Moet er wat veranderen aan de huidige manier van het "op slot gooien"?

Ja ik wil graag de verantwoordelijkheid bij de admins
Voor een slotje, een report to modje?
Ja, maar niet op de markt
Nee, gun die kleine kinderen ook hun lol..?
Prima zo. Niets aan doen

jantje112

Ik kan me helaas altijd doodergeren aan de "slotjes".

Je hebt een discussie/thread en zonder reden gooit de TS deze op slot. Dit met als gevolg dat er weer iemand een vervolgtopic opent waar de discussie verder gaat. Kunnen we de slotjes niet gewoon afschaffen en het aan de admins overlaten een topic te sluiten?


Former member 78

Zal er hier ook een opkomen? :D

squeek

tja, dat is nu eenmaal de "vrijheid" die je hebt als je zelf een topic opent.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

GH

Helemaal mee eens. Onzin dat een TS een topic kan sluiten.... op het moment dat mensen er aan deelnemen is wat mij betreft de discussie gezamenlijk "eigendom". Als discussies niet meer relevant zijn loopt het aantal postings vanzelf wel terug.

Vindt trouwens het sluiten, ook door moderators, bijna altijd een zwaktebod. Als mensen zich misdragen moet je ze persoonlijk aanspreken en gewoon bannen.

Uitgezonderd de marktsectie natuurlijk.

Ghosty J

We kunnen het volgens mij per board instellen. Zal het eens in de groep gooien bij de admins.
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Mario D

Quote from: GH on August  7, 2010, 13:28:49
Helemaal mee eens. Onzin dat een TS een topic kan sluiten.... op het moment dat mensen er aan deelnemen is wat mij betreft de discussie gezamenlijk "eigendom". Als discussies niet meer relevant zijn loopt het aantal postings vanzelf wel terug.

Vindt trouwens het sluiten, ook door moderators, bijna altijd een zwaktebod. Als mensen zich misdragen moet je ze persoonlijk aanspreken en gewoon bannen.

Uitgezonderd de marktsectie natuurlijk.

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=102897.0     :D

Erik

Valt inderdaad op bij steeds dezelfde mensen dat als ze tegengas krijgen er snel een slotje opgooien omdat ze niet tegen kritiek kunnen.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

Quote from: GH on August  7, 2010, 13:28:49
Vindt trouwens het sluiten, ook door moderators, bijna altijd een zwaktebod. Als mensen zich misdragen moet je ze persoonlijk aanspreken en gewoon bannen.
+1
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

koosnaampje-audiofiel

Quote from: Erik on August  7, 2010, 22:53:20
+1
Beetje vreemd om een admin te vragen of er een slotje op je eigen topic mag en dan geen toestemming krijgen.
Tja dat is weer de keer zijde.
Als mensen het te heet onder de voeten word, ga je maar met een pm verder, we zitten hier ten slote niet om ons persoonlijk gelijk te halen.
Ik sluit me aan bij de mening van de vrijheid van je eigen topic.
Klipsch, Denon.

Hanky Panky

Quote from: Erik on August  7, 2010, 22:52:16
Valt inderdaad op bij steeds dezelfde mensen dat als ze tegengas krijgen er snel een slotje opgooien omdat ze niet tegen kritiek kunnen.

+1  :pompom:

Heb wel een paar namen in gedachten.... :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000


dre73

 :D

in ieder geval duidelijk!
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Nahpets

En weer iemand die het te heet onder de schoenen werd.

Toch jammer
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

EJ

Quote from: Nahpets on August 18, 2010, 10:27:59
En weer iemand die het te heet onder de schoenen werd.

Toch jammer
Had je anders verwacht? :D

visitor

#14
Quote from: EJ on August 18, 2010, 10:35:18
Had je anders verwacht? :D

De persoon kennende niet echt. ;)

Als de TS dan toch het topic sluit, zou het ganse topic voor mij mogen verdwijnen. Ideaal zou de TS een topic niet mogen sluiten als er al een reactie is.

Erik

Het lijkt erop dat er alleen wat gebeurd als je een poll maakt (zie politieke discussies ja/nee) dus misschien kan de TS even zijn post editten en er een poll aanhangen?

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

Quote from: Ghosty J on August  7, 2010, 19:02:33
We kunnen het volgens mij per board instellen. Zal het eens in de groep gooien bij de admins.
Hoe is dit afgelopen?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

blue-eyes

Quote from: Erik on August 23, 2010, 16:26:37
Hoe is dit afgelopen?

Teveel MODS op vakantie, nog even geduld aub ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Erik

#18
Quote from: Blue-Eyes on August 23, 2010, 16:27:18
Teveel MODS op vakantie, nog even geduld aub ;)
jij bent toch de oppermod  :D (of was het nou de mopperpot)    :D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

PuNkEnStEiN

#20
...
Quad 99CDS ♦ Quad 99FM ♦ Quad 99PRE ♦ Quad 99POW ♦ Quad 21L2 Dual CS420 Synology DS215+ Squeezebox Touch DacMagic ♦ DacMagic Plus ♦ DacMagic XS Shure SRH840

Robbert54

vind het ook wel een goed idee om de TS verantwoordelijk te stellen voor het geopende topic, dus dat diegene kan ingrijpen wanneer een discussie buiten hem om ontspoort. zo hebben de admins ook weer wat minder werk.  of zijn we daar nog niet volwassen genoeg voor?? ???
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Beertender

Quoteof zijn we daar nog niet volwassen genoeg voor??

Denk dat je vraag zelf wel kan beantwoorden...
Met al die "hete" topics vandaag.
Denon AVR-4810  °  Denon-DVD 2500BT  °  KEF 6xQ7 & Q9  °  Pioneer LX608D(ISF)  °  PS3  °  Dune HD Smart D1
BK XXLS 400  °  Antimode 8033-C  °  Samsung DCB H380R  °  Atacama Equinox
Nad C320BEE  *  Nad C521BEE  *  Nad C432 *  Pananasonic 50st50

Ghosty J

Helaas nog weinig reacties gehad komt denk ik door de vakantie
Maar mijn uitgangspunt is het zo vrij mogelijk laten voor iedereen zo min mogelijk regeltjes of beperkingen voor iedereen.
Quote from: Erik on August 23, 2010, 16:26:37
Hoe is dit afgelopen?
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Robbert54

Quote from: Beertender on August 23, 2010, 22:53:25
Denk dat je vraag zelf wel kan beantwoorden...
Met al die "hete" topics vandaag.
ja maar nu heeft de TS nog geen verantwoordelijkheid, maar ben wel bang dat je gelijk hebt.. :nopompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo