9/10 oktober New Music Belgium Hifi Show in Belgie 2010

Started by hifiman, August 2, 2010, 11:07:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Deleted member


WaRaKuRNa

Is het tweede jaar dat ik deze beurs bezoek, en ik was ook aangenaam verrast met de stap voorruit tegenover vorig jaar. Vond heel wat sets knap klinken. Al was het ook dikwijls schrikken van de niet-voor-mijn-budget-prijs.
Bijzonder positief beviel mij de Wadia Power DAC op de Revel-speaker.
Ook de elipson bollen klonken opmerkelijk goed en zullen, rekening houdend met zijn prijs, zeker niet misstaan in een modern, ruim interieur. (op stands welliswaar, niet aan het plafond gehangen ;))

De spekers met de houten conus vond ik beiden niks. Maar dat kan aan mijn oren liggen.

Zeker volgend jaar terug. Al is het maar om ook eens een echte high-end set te kunnen beluisteren/vergelijken.
Epson TW2900 | CA 650BD & 650R | Jamo S608 | Projecta high constrast-S | LaCie Cinema HD

Harry HT

Quote from: Audioloog on October 12, 2010, 18:20:09
En Harry HT, nog bedankt voor het patatje op de terugweg  :-X
;D

Hi,

Wat me bij JMB Aucoustique nog meer opviel dan die enorme grande aventure speakers, was de man die ongeïnteresseerd tegen de wand aan leunde met een afstandsbediening in de hand. Wat een griezel zeg, om bang van te worden, droeg een pak, broek op half zes en shirt er half uit. Wat een uitstraling zeg, wat een presentatie, wat een enthousiasme  :-X  :-X

De losse klokjes van Zodiac + op het dressior zijn gebruikt tijdens het produceren van de soundtrack van Avatar.  8)

Het was een leuke show, zeker de moeite waard, ook wanneer de zon volop buiten schijnt  ;)

@ Audioloog: Een kleintje friet in België is in NL een mega patat.  :) Een grote friet in Belgie is NL een gezinszak patat. De volgende keer wel minimaal je halve "bakje" friet opeten en dat pakje boter aan mayo ook   :o ;D

Een kaaskroket in België is een vierkant blokje met kaas/aardappelzetmeel vulling  :hehe:

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

hifiman

Quote from: Harry HT on October 12, 2010, 21:38:51
Wat me bij JMB Aucoustique nog meer opviel dan die enorme grande aventure speakers, was de man die ongeïnteresseerd tegen de wand aan leunde met een afstandsbediening in de hand. Wat een griezel zeg, om bang van te worden, droeg een pak, broek op half zes en shirt er half uit. Wat een uitstraling zeg, wat een presentatie, wat een enthousiasme  :-X  :-X
Haha, mijn eerste gedacht was dat er een lijkschouwer langs de kant stond te wachten tot er iemand dood neer zou vallen  :-X Viel me ook nog op dat de genoemde afstandsbediening werd bediend terwijl deze nog in een plastic zakje zat.

Quote from: Harry HT on October 12, 2010, 21:38:51
@ Audioloog: Een kleintje friet in België is in NL een mega patat.  :) Een grote friet in Belgie is NL een gezinszak patat. De volgende keer wel minimaal je halve "bakje" friet opeten en dat pakje boter aan mayo ook   :o ;D
Ik zal deze wijze les in belgische cultuur niet snel vergeten nee  :D

Mario D

Op een van de stands (vergeten welke  ) was er een Blu-Ray te zien van een concert met een Violiste (Denk Vanessa-Mae)
weet er iemand welke Blu-Ray dit was.??


Gevonden.  :blush:

Jason B.

Quote from: WaRaKuRNa on October 12, 2010, 20:21:16
Is het tweede jaar dat ik deze beurs bezoek, en ik was ook aangenaam verrast met de stap voorruit tegenover vorig jaar. Vond heel wat sets knap klinken. Al was het ook dikwijls schrikken van de niet-voor-mijn-budget-prijs.
Bijzonder positief beviel mij de Wadia Power DAC op de Revel-speaker.
Ook de elipson bollen klonken opmerkelijk goed en zullen, rekening houdend met zijn prijs, zeker niet misstaan in een modern, ruim interieur. (op stands welliswaar, niet aan het plafond gehangen ;))

De spekers met de houten conus vond ik beiden niks. Maar dat kan aan mijn oren liggen.

Zeker volgend jaar terug. Al is het maar om ook eens een echte high-end set te kunnen beluisteren/vergelijken.

Ik geniet nu al 2 maandjes van de Elipson Planet L-bollen (op stands  ;)) !
Een echte aanrader voor middelgrote woonkamers (5x5); heerlijk ruimtelijk en sprankelend. Elipson werkt nu ook aan een subwoofer en surround (Planet S?); ik wacht met spanning af of deze speakers ook zo verrassend goed zijn !!!!!
Stereo :Carat I57 (HD)CD-receiver | Elipson Planet L  speakers
HT      : Samsung UE48H6850 Curved 3D-HDTV | Panasonic DMP-BD300 3D | Humax iRHD5000C | Voeding: Monster HDP750 HD | Kabels: AudioQuest&IXOS | Meubel: Dagetti Vulcano | Hoofdtelefoon: Audio-Technica

Slaapkamer: Panasonic TH37PX8 | NAD T562 Dvd-speler