Dan mag je het volgende WK/EK/OS bij mij komen kijken om dit wel op een andere tv waar te nemen. Ik heb het namelijk ook, en nam dit ook waar als ik bij mijn ouders, zus of een vriend keek. Zoals zovelen dat wel hebben waargenomen 
Zoals gezegd hierboven, het is een bijkomstigheid van de superslomo's en de lampen, want ik denk niet dat je het bij de middagwedstrijden hebt waargenomen als er geen stadionverlichting aan is geweest 
Thx.
Middagwedstrijden heb ik helaas niet gezien dus dat zou zomaar kunnen. Bij de OS viel het me vooral bij het schaatsen op (indoor) dus je kan zomaar gelijk hebben. Ik ben dus in ieder geval niet de enige die dit heeft. Das wel fijn.
Wat ik niet helemaal begrijp is dat het stadion omgeven moet zijn door verschillende lichtbronnen die toch nooit allemaal perfect synchroon op 50-60Hz lichtpulsen geven? Je zou verwachten dat meerdere lichtbronnen dat effect opheffen, helemaal op het middenveld.
Bij TimeWarp (Discovery) zie ik dat effect ook nooit. Hoe doen zij dat met de verlichting bij hun opnamen?