@mausi
De Dune Prime 3.0 is welke ik ook gebruik voor het afspelen van mijn 1080/50p (bewerkt en onbewerkte) materiaal van mijn 700 en dat doet die echt fantastische,waanzinnig vloeiend zonder enige judder worden de beelden in mijn netwerk, vanaf mijn NAS naar de Prime (bedraad) getransporteerd en weergegeven door mijn Pioneer 600M en JVC HD100.
Ik ben wat aan het spelen met de video modes en kwam er achter dat ik met de laatse beta versie deze handmatig op 1080p50 moest zetten in de dune. Dat gaat beter! vandaag even de laatste stabiele versie terug gezet en het lijkt alsof de auto functie nu wel werkt. Als ik camera beelden selecteer of een BR rip(1080P23,976) gaat het switchen nu wel automatisch. Speelt nu wel smooh af!
Tot nu toe best tevreden met de 707. Alleen heb ik veel met de stabilisatie op max gewerkt maar dan heb ik het idee dat bij pans of snelle bewegingen er een soort waas ontstaat. Hier ga ik nog eens mee testen of dat in de basis stand beter gaat.
Wil jij nog eens kijken als je een mkv van de pana afspeelt wat dan het file format is? bij mij geeft hij fileresolutie 1920X1080 (25,000 Hz). Hij speelt wel af in videomode 1080p 50 Hz (info uit het infoknopje menu)
Is dit bij jou ook zo? zou zeggen dat daar 1920X1080 50 Hz zou moeten staan. Mijn camera staat zover ik kan zien in de hoogst mogelijke stand.
Ik hoor het graag!
tnx,
maurice