Sanders dedicated stereoset.

Started by Xander32, May 17, 2010, 18:34:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Xander32

Goed te lezen dat de 11 ook jou nog steeds in zijn grip heeft.
Ik ben erg benieuwd naar het betreffende netsnoer, maar daar zal snel duidelijkheid in komen.

Wie is overigens de 4e ht-er die volgende week bij jou komt; mocht die uit mijn omgeving komen, kunnen we wellicht samen rijden 8).


Quote from: technative on November 22, 2014, 10:22:08
Hi Xander, ja hoor. Dat is nog actueel. Maar hij speelt gewoon echt geweldig hoor. Punt is dat ik nu natuurlijk de twee versterkers nooit meer naast elkaar kan krijgen voor een 1-op-1 vergelijk. Dat zou op zich nog wel aardig zijn, denk ik.

Ondertussen ben ik zwaar verslingerd aan m'n eigenste PM11. Ik ben er gewoon echt verliefd op... dat ding speelt wel zo waanzinnig fijn... [emoji7] het is ook niet dat deze niet goed speelt of tegenvalt, absoluut niet. Hij speelt echt bijzonder fijn, maar in m'n kop / herinnering is er een verschil met de demo PM11. Ik kan ook niet precies duiden wat dat nou is.

Inspeelperikelen heb ik niet meer. Wat 'ie vandaag doet, dat doet 'ie ook morgen en overmorgen. Hij is dus echt wel ingespeeld. Ik ben nog wel aan het rommelen met netsnoeren, zoals je weet. Daar zit nog een heel grote winst in vergelijking met wat er nu aanhangt maar dat komt wel zodra ik de kabel die ik zoek gevonden (en leverbaar) heb. Het gaat om een specifiek type Iego kabel (70530), welke door een aantal webshops leverbaar zou zijn, maarals je contact opneemt met die webshops om vragen te stellen krijg je geen antwoord. Wekt dus niet echt vertrouwen. Ik zoek nog ff verder. Onder013 heeft die kabel in bezit en neemt 'm de 30e mee.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Deleted member

#3026
Quote from: Xander32 on November 22, 2014, 10:34:34
Goed te lezen dat de 11 ook jou nog steeds in zijn grip heeft.
Ik ben erg benieuwd naar het betreffende netsnoer, maar daar zal snel duidelijkheid in komen.

Wie is overigens de 4e ht-er die volgende week bij jou komt; mocht die uit mijn omgeving komen, kunnen we wellicht samen rijden 8).
Dat is DV79. Hij gaf aan hetzelfde pas te willen bewandelen als dat ik gedaan heb (heeft nu een surround versterker en wil dat splitsen in HT en stereo en is hierbij zeer geinteresseerd in de PM11S3).
Verder zijn ook YamahaRXV en Onder013 van de partij.
Stereo-fan for life!

Xander32

Ben alweer iets wijzer geworden betreft een wellicht prima SBT vervanging wanneer die de geest mocht geven. Een NAS zal er eveneens overbodig door worden in mijn situatie.

Een micro/mini pc met voldoende opslag capaciteit, LMS, een usb kabel om de pc te verbinden met een (usb-) DAC naar keuze en de IPad met daarop IPeng en streamen maar.



Quote from: Xander32 on November  9, 2014, 11:26:30
Uiteindelijk was jij het die mij de stap deed maken naar streaming, naar 'n SBT ;D.

En ik vat jouw punt echt wel hoor :). Wanneer de SBT het begeeft, dat moment gaat er echt een x komen, zal ik toch moeten gaan omzien naar een opvolger. Voor mij zal dat ook een natuurlijk moment zijn, om de overstap te maken naar enkel nog streamen. En eerlijk is eerlijk; ook in de huidige praktijk maak ik nog amper gebruik van het loopwerk van de SA ...

Echter ben ik er op dit moment nog niet van overtuigd, dat ik meer dan 2 mille voor een streamer (incl. interne dac) moet gaan neertellen, om tot een minimaal vergelijkbaar resultaat als met mij huidige set-up te komen. Ik moet dat zelf gaan ervaren, dat is de enige wijze en de eerste stap om mij om te krijgen. Die eerste stap gaat al spoedig plaatsvinden; 30/11 a.s. bij Technative :clapping:. Dan mag ik (o.a.) gaan kennismaken met de NA11s1.
Erg benieuwd ben ik (in de positieve zin van het woord).




De nog warme broodjes, verse eitjes en koffie smaakten voortreffelijk; een goed advies :coffee:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Quote from: Xander32 on November 22, 2014, 15:15:23
Ben alweer iets wijzer geworden betreft een wellicht prima SBT vervanging wanneer die de geest mocht geven. Een NAS zal er eveneens overbodig door worden in mijn situatie.

Een micro/mini pc met voldoende opslag capaciteit, LMS, een usb kabel om de pc te verbinden met een (usb-) DAC naar keuze en de IPad met daarop IPeng en streamen maar.

Een NUC of MM dan....... Kost allebei niet veel.

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani


Joris1971

Quote from: twani on November 22, 2014, 17:28:07
Zit je wel met Windzooi.... :devil:

Idd, koop dan een mac mini. Volgens mij staat er 1 op de markt te koop

Xander32

Daar heb ik mijn hele leven al mee te kampen, zonder noemenswaardige issues ;).


Quote from: twani on November 22, 2014, 17:28:07
Zit je wel met Windzooi.... :devil:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Quote from: Xander32 on November 22, 2014, 17:31:56
Daar heb ik mijn hele leven al mee te kampen, zonder noemenswaardige issues ;).

Dan ben je d'r waarschijnlijk er goed mee...  Ik niet :D

Xander32

Ik wil geen Apple omgeving. Heb een antipathie tegen het merk, al zit ik momenteel wel op m'n Ipad te typen ...

En, ik ben mij slechts aan het orienteren op vervang van de SBT, voor het geval die een keer de geest mocht geven. Ik hoop van harte dat betreffende moment nog heel lang op zich laat wachten.


Quote from: Joris1971 on November 22, 2014, 17:31:35
Idd, koop dan een mac mini. Volgens mij staat er 1 op de markt te koop
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Haha, ik heb er juist de ballen verstand van ;D.
Ik laat een pc/laptop altijd goed afleveren door een kameraad en blijf vervolgens met mijn handen af van alles waar ik geen verstand heb.


Quote from: twani on November 22, 2014, 17:33:42
Dan ben je d'r waarschijnlijk er goed mee...  Ik niet :D
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Maro

Een PM11 verdiend een NA11...period.  >:D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Martin!!!

#3037
Had het er vanmiddag met Jan (YamahaRXV) nog over, nog nooit gehoord of gelezen dat er bij iemand een SBT gesneuveld is. Wellicht het overwegen waard om een een reserve SBT tweedehands aan te schaffen.   :google:
mainly British stuff

Xander32

Mogelijk dat ik idd. de jacht ga openen 8).

Quote from: Martin!!! on November 22, 2014, 17:46:19
Had het er vanmiddag met Jan (YamahaRXV) hog nooit gehoord of gelezen dat er bij iemand een SBT gesneuveld is. Wellicht het overwegen waard om een een reserve SBT tweedehands aan te schaffen.   :google:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Joris1971

#3039
Quote from: Xander32 on November 22, 2014, 17:51:43
Mogelijk dat ik idd. de jacht ga openen 8).

Stel dat dat ding kapot gaat, dan kun je dan alsnog op MP er 1 kopen... Waarom nu al 1 kopen als reserve, die je waarschijnlijk nooit zal gaan gebruiken.

Xander32

Daar heb je gelijk aan Joris. Ik wacht gewoon af. Soms wil ik er teveel zekerheden inbouwen ;).


Quote from: Joris1971 on November 22, 2014, 18:32:27
Stel dat dat ding kapot gaat, dan kun je dan alsnog op MP er 1 kopen... Waarom nu al 1 kopen als reserve, die je waarschijnlijk nooit zal gaan gebruiken.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32



... zo, de dames zijn weer de deur uit 8).
Vanmiddag bij gekletst en wederom een boel mooie en voor mij onbekende muziek beluisterd, dankzij de gasten. En wat heerlijk is het dan dat je tegenwoordigs direct die muziek kan rippen of copy & paste van hdd naar hdd.

Hoe de dames het hebben ervaren, dat laat ik aan hen zelf. Voor mij was het iig. een leuke en ontspannen middag, dat blijft een geweldig fenomeen zo'n M&G  :thumbs-up:.

Volgende week ben ik zelf te gast bij forumgenoot Technative; ik kijk daar naar uit.


Quote from: Xander32 on November 21, 2014, 12:03:27
Zondag a.s. komen er drie bekenden van het buurforum op de koffie. Iets waar ik naar uit kijk; bijkletsen, muziek uitwisselen en op "niveau" praten over onze gezamelijke hobby :clapping:.

Uiteraard wordt vriendinlief die dag vriendelijk doch dringend verzocht het pand te verlaten.
...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Deleted member

Quote from: Xander32 on November 23, 2014, 17:49:45

... zo, de dames zijn weer de deur uit 8).
Vanmiddag bij gekletst en wederom een boel mooie en voor mij onbekende muziek beluisterd, dankzij de gasten. En wat heerlijk is het dan dat je tegenwoordigs direct die muziek kan rippen of copy & paste van hdd naar hdd.

Hoe de dames het hebben ervaren, dat laat ik aan hen zelf. Voor mij was het iig. een leuke en ontspannen middag, dat blijft een geweldig fenomeen zo'n M&G  :thumbs-up:.

Volgende week ben ik zelf te gast bij forumgenoot Technative; ik kijk daar naar uit.
Mooi! Ik zie er ook naar uit. En ben venieuwd met wat voor muziek je gaat komen!
Stereo-fan for life!

Xander32

Oja, muziek ... die zoek ik 's ochtends wel uit 8).
Wat is jouw muzikale voorkeur?

Quote from: technative on November 23, 2014, 18:52:49
Mooi! Ik zie er ook naar uit. En ben venieuwd met wat voor muziek je gaat komen!
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Deleted member

#3044
Vanalles eigenlijk... Elektronisch (Jon Hopkins, James Blake, Carbon Based Lifeforms, Fever Ray, enz), synthesizer (Vangelis, Jean Michel Jarre, Kitaro, Tangerine Dream, Tomita, enz) en Rock (Pink Floyd, Roger Waters, King Creosote, Dire Straits, Peter Gabriel, enz), pop (Tanita Tikaram, Tracy Chapman, Paul Simon, Adele, OMD, enz), Jazz (Marcus Miller, Paolo Fresu) en nog heeeel veel meer. Zelfs Jon Denver en Barbara Streisand kan ik op z'n tijd nog wel waarderen [emoji15]
Stereo-fan for life!

Xander32

Heel breed dus ... dan is het al snel goed wat ik meebreng  ;D.

Quote from: technative on November 23, 2014, 19:48:06
Vanalles eigenlijk... Elektronisch (Jon Hopkins, James Blake, Carbon Based Lifeforms, Fever Ray, enz), synthesizer (Vangelis, Jean Michel Jarre, Kitaro, Tangerine Dream, Tomita, enz) en Rock (Pink Floyd, Roger Waters, King Creosote, Dire Straits, Peter Gabriel, enz), pop (Tanita Tikaram, Tracy Chapman, Paul Simon, Adele, OMD, enz), Jazz (Marcus Miller, Paolo Fresu) en nog heeeel veel meer. Zelfs Jon Denver en Barbara Streisand kan ik op z'n tijd nog wel waarderen [emoji15]
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Deleted member

Quote from: Xander32 on November 23, 2014, 19:55:07
Heel breed dus ... dan is het al snel goed wat ik meebreng  ;D.
Zolang het geen vrouwelijke hamster is, is het wat mij betreft okee hoor :D
Stereo-fan for life!

Xander32

... dan gaat het Kevin, mijn gay-hamster worden :D. Eens zien hoe hetro die van jou is.


Quote from: technative on November 23, 2014, 22:12:06
Zolang het geen vrouwelijke hamster is, is het wat mij betreft okee hoor :D
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Deleted member

Quote from: Xander32 on November 24, 2014, 07:12:36
... dan gaat het Kevin, mijn gay-hamster worden :D. Eens zien hoe hetro die van jou is.
Oei... We hebben Frits juist uitgezocht op basis van zijn zeer overtuigende mannelijke kwaliteiten...

Nou, ik stel voor om toch maar te focussen op de muziek en hamsters te laten voor wat ze zijn! :D
Stereo-fan for life!

Mediator

Ervaringen van de bezoekers ben ik nu wel benieuwd naar. Wie post er wat  :popcorn: