Sanders dedicated stereoset.

Started by Xander32, May 17, 2010, 18:34:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Xander32

Vandaag niet betreffende album geluisterd, zal een volgende keer eens vergelijken.

Quote from: frank2 on August 30, 2014, 13:36:21
Mij ook al eens, en ik ben er ook zeer precies op.

nb: Klinkt dat Eagles album beter dan de gewone cd rip?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Goed bezig M. :thumbs-up:. Daar is de set voor bedoelt, om diens eigenaar te laten genieten van de software.


Quote from: morca on August 30, 2014, 14:17:53
Die van Sander weet ik niet of ik die heb,denk het niet.

Hotel California klinkt idd super,vooral sind me laatste upgrade.
Bepaalde muziek klinkt heel anders door een wereld van kleine details die voor me open gaat.
Ik geniet er zwaar van dat weet ik wel ,

Me hobby was aant verslorren,ik wil hem weer oppakken en een stapje hoger tillen.
Hopelijk gaat dat lukken  :music:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

... een kleed en de planten waren er altijd al ;).
Maar ik laat (bewust) niet alles zien.  Evengoed bedankt voor het de pisitieve feedback :).


Quote from: twani on August 31, 2014, 20:11:01
Alleen al een genot om naar de set te kijken.  Inmiddels zie ik, nu de kamer wat langer in deze vorm bestaat, ook wat meer warmte en huiselijkheid terugkomen.

Kleed, planten enz.  Erg mooi ;)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Dank u heren, zou er verlegen van worden  :P.



Quote from: Kingpin on August 31, 2014, 20:34:13
Erg mooi !
:headbanging:
Quote from: advr on August 31, 2014, 20:36:05
mooiste wat er is...genieten!
Quote from: Alex Groningen on August 31, 2014, 19:58:02
Gaaf hoor. Genieten van de muziek met jouw set moet een genot zijn.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Mr.M

Goed bezig maat.... Geniet van de tegeltje onder de tannoys ik kom ze een keer bezichtigen en beluisteren...
**UNDER CONSTRUCTION**

Xander32

#2455
Je bent welkom. Maarre, de tegels beluisteren ???  ?

Quote from: maz on September  2, 2014, 00:47:21

Goed bezig maat.... Geniet van de tegeltje onder de tannoys ik kom ze een keer bezichtigen en beluisteren...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

CZ79

Ziet er erg goed uit, mooie stappen gemaakt de afgelopen periode :pompom:
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Xander32

Dank je C., al heb jij zelf nou ook niet echt stil gestaan  ;D.

Quote from: cz79 on September  2, 2014, 07:52:58
Ziet er erg goed uit, mooie stappen gemaakt de afgelopen periode :pompom:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

CZ79

Nee niet echt, bijna klaar (hahahahah). Nog een kabeltje en een PSU voor de moon
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika


Xander32

Ja ja ...  ;D
En dan geen enkele wens meer open staan?

Quote from: cz79 on September  2, 2014, 22:05:51
Nee niet echt, bijna klaar (hahahahah). Nog een kabeltje en een PSU voor de moon



Bij jou is het toch vooral HT (meerkanaals) wat er gespeelt wordt?

Quote from: morca on September  2, 2014, 22:48:29
Ja ik geniet ''op volle toeren''  :clapping: :headbanging:

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

CZ79

Wensen blijven er wel, het is alleen de vraag in hoeverre die wens ingevuld kan gaan worden. Alles wat er de afgelopen periode is gebeurt is weer een stapje in de goede richting en het budget begint ook op te raken dus....
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

John Wx

Quote from: cz79 on September  3, 2014, 08:41:57
Wensen blijven er wel, het is alleen de vraag in hoeverre die wens ingevuld kan gaan worden. Alles wat er de afgelopen periode is gebeurt is weer een stapje in de goede richting en het budget begint ook op te raken dus....

heb maar wat op je eigen topic gezet  :P
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - PC
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cardas49

Even kijken of ik 'em naar pagina 100 ga schoppen:

Works of art zijn het, die Tannoy's. Erg mooi. Je verschuift ze nu dus voor elke luistersessie? Ik heb me ook verzoend met verschuiven. Veel winst, en zo lang je de 2 posities aftekent, weinig moeite.
Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR-390
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman HE-500 | Showcase: Classé powered setup

Eddye

Quote from: mark235 on September  3, 2014, 19:48:05
Even kijken of ik 'em naar pagina 100 ga schoppen:

Works of art zijn het, die Tannoy's. Erg mooi. Je verschuift ze nu dus voor elke luistersessie? Ik heb me ook verzoend met verschuiven. Veel winst, en zo lang je de 2 posities aftekent, weinig moeite.
Ik ben blij dat ik niet hoef te schuiven. Ik wil geen doemdenker zijn, maar... 'Dat kan alleen maar mis gaan'. Ik hoop natuurlijk van niet.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

De posities zijn idd. afgetekend en dankzij de Magiglide meubelglijders onder de tegels, gaat het schuiven kinderlijk eenvoudig.

Quote from: mark235 on September  3, 2014, 19:48:05
Even kijken of ik 'em naar pagina 100 ga schoppen:

Works of art zijn het, die Tannoy's. Erg mooi. Je verschuift ze nu dus voor elke luistersessie? Ik heb me ook verzoend met verschuiven. Veel winst, en zo lang je de 2 posities aftekent, weinig moeite.



Ik zie geen enkel gevaar in deze; de Glennies staan zeer solide op de tegels en het kost vervolgens nauwelijks inspanning om het geheel te verschuiven.

Quote from: Eddye on September  3, 2014, 19:51:47
Ik ben blij dat ik niet hoef te schuiven. Ik wil geen doemdenker zijn, maar... 'Dat kan alleen maar mis gaan'. Ik hoop natuurlijk van niet.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Niet alleen vanweg beschadigingen aan de luidsprekers, maar ook b.v. je tenen of vingers. Om nog maar te zwijgen van de 'onrust' (staan ze wel goed, ik hoor iets....)
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Uhm, ik meende zojuist jouw voorversterker te koop zien staan ...

Quote from: cz79 on September  3, 2014, 08:41:57
Wensen blijven er wel, het is alleen de vraag in hoeverre die wens ingevuld kan gaan worden. Alles wat er de afgelopen periode is gebeurt is weer een stapje in de goede richting en het budget begint ook op te raken dus....
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Xander32

Mijn tenen en of vingers hebben niets te vrezen en betreft onrust; die is bijna in het geheel verdampt sinds de aanwezigheid van de Glennies in huize Sander 8).



Quote from: Eddye on September  3, 2014, 20:07:29
Niet alleen vanweg beschadigingen aan de luidsprekers, maar ook b.v. je tenen of vingers. Om nog maar te zwijgen van de 'onrust' (staan ze wel goed, ik hoor iets....)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

#2470
Je schrijft 'bijna'....
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Bewust ja.

Betreft het presteren van de huidige keten heb ik eigenlijk niets te wensen over.
Echter vind ik het bij vlagen ook gewoon lekker om geld uit te geven, om weer eens iets nieuws te kopen. Omdat het kan :).

Zo sluit ik een aanschaf van een PM11 niet uit(of een buizenversterker). En dichterbij; één dezer dagen zal er een pakketje uit Almelo hier op de mat vallen, met daarin twee andere netsnoeren.




Quote from: Eddye on September  3, 2014, 20:12:57
Je schrijft 'bijna'....
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

CZ79

Ik ben toch verliefd geworden op het geluid dat de Dion geeft, nu is hetgeen ik thuis heb een prototype en dat gaat hem niet worden (moet ook worden aangepast). Bij de maker ben ik vanochtend geweest en heb daar een buizen voorversterker beluisterd, die doet dus wat het prototype doet met een factor 10.
Ik ga hem vrijblijvend thuis testen maar het belooft veel goeds, open, transparant, echt geluid om verliefd op te worden, match is zeer goed.
Nog niet eerder een versterker gehad die zo iets deed als deze, dus....
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Eddye

Quote from: Xander32 on September  3, 2014, 20:19:04
Bewust ja.

Betreft het presteren van de huidige keten heb ik eigenlijk niets te wensen over.
Echter vind ik het bij vlagen ook gewoon lekker om geld uit te geven, om weer eens iets nieuws te kopen. Omdat het kan :).

Zo sluit ik een aanschaf van een PM11 niet uit(of een buizenversterker). En dichterbij; één dezer dagen zal er een pakketje uit Almelo hier op de mat vallen, met daarin twee andere netsnoeren.
Eerlijk antwoord, chapeau. Zoeken naar verbetering hoeft niet altijd voort te komen uit een slechte of minder goed presterend onderdeel. Soms is verandering al verbetering :)
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005