Post reply

The message has the following error or errors that must be corrected before continuing:
Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.
Attachments: (Clear attachments)
Restrictions: 4 per post (4 remaining), maximum total size 20.00 MB, maximum individual size 20.00 MB
Uncheck the attachments you no longer want attached
Click or drag files here to attach them.
Other options
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview

Topic summary

Posted by Liefhebber
 - June 5, 2016, 11:46:09
Ik wilde ook aanhaken op het verslag van Dchris, Itc is een gezellig bedrijf met zeer goede service en kennis van zaken, reageren altijd goed en ben bereid daar eerder wat aan te schaffen daardoor, ook al zitten ze 150km uit de buurt, hulde, op zulke winkels moeten we zuinig zijn, en af en toe ook laten merken dat ze goed bezig zijn.
Posted by new kid in town
 - April 13, 2016, 13:42:33
Van mijn kant ook een warme douche voor Frank. Op 1 april bij hem geweest voor calibratie, maar hij kreeg mijn projector helaas niet meer op kleur
vanwege (bijna) defecte rood en blauw panelen.
Het heeft hem een uur van zijn tijd gekost, maar omdat hij het gewenste resultaat niet kon halen, rekende hij geen kosten.
Dat is nog eens service.
Helaas was de boodschap voor mij niet leuk, maar ik weet waar ik in de toekomst moet zijn!
Posted by denoontje
 - January 14, 2016, 23:38:48
Toppie
Posted by J.A.F._Doorhof
 - January 14, 2016, 19:33:40
We doen gewoon ons best en voeren ons bedrijf zoals wij denken dat iedereen het eigenlijk zou moeten doen...
Maar goed het is jammer genoeg tegenwoordig bijna schrikken voor de klant als we binnen een dag reageren (vaak ook in het weekend of avonden), eigenlijk belachelijk maar goed je hoort ons niet klagen :D
Posted by Raphie
 - January 14, 2016, 18:34:55
Goed verhaal! Frank, hulde dat klanten dit op eigen titel over je delen!
Posted by J.A.F._Doorhof
 - January 14, 2016, 17:28:26
Thanks ;)
Posted by wolfkampf
 - January 14, 2016, 09:28:49
Quote from: dchris on January 14, 2016, 09:24:45
Hoi Forummer's,


Ik vindt het ook weer tijd voor een warme douche !

Deze schrijf ik omdat ik een paar dingen kwijt wil, waar hopelijk mensen wat lering uit zullen trekken, wederom (moet ik) aangeven dat dit MIJN bescheiden mening is.

Ik kom nu sinds een paar jaar over de vloer bij ITC Home Theater, en in die tijd zijn mij een paar dingen écht opgevallen die het noemen waard zijn.

Daarbij wil ik eerst even en opmerking maken over het forum, het is FANTASTISCH dat dit middel bestaat om met elkaar in gesprek te gaan, alleen heb ik vaak
het idee dat er compleet gemist wordt in essentie waar deze hobby over gaat. :dontgetit: Films kijken,audio, mooie nieuw spulletjes, genieten, informatie en ervaringen delen met anderen.

Maar de afgelopen tijd zie ik alleen maar afgunst, we gunnen elkaar het ligt niet in de ogen. :mellow:
Hobbyisten betichten professionals van onkunde, meningen worden niet gerespecteerd, mensen lichten de boel op, WAAR hebben we het in vredesnaam over!
Er zijn wel belangrijkere dingen in leven, maar goed.

Allereerst ben ik zelf werkzaam bij KPN als Service Expert, en ben al jaren werkzaam in de customer service tak, mijn motto is de klant gaat ALTIJD met een oplossing de deur uit!
En dat ik hiervoor beslissingen maak die KPN geld kosten maakt hierin niet uit, want de klant wordt een ambassadeur van onze producten en dat is waar het om draait, Klant tevredenheid!

Mijn ervaring met ITCHome Theater:
Toen ik enkele jaren geleden op zoek was naar een projector en verschillende demo's mocht aanschouwen sprong die bij ITC eruit omdat ik met mijn eigen materiaal, zonder dwang, zonder verdere belemmeringen alle tijd kreeg om uit te maken wat ik wilde hebben. Daarbij was het advies altijd zeer gedegen en niet in de trant van, ja deze is het duurste dus de mooiste!

Nu 2  1/2 later ben ik ruim 1 1/2 jaar trotse bezitter van een Sony HW55, de gratis herkalibraties zijn hierbij echt de kers op de taart, en dat doen ze uit SERVICE ! elke keer als ik mijn projector weer aan het plafond bevestig en de projector aanzet lijkt hij weer als nieuw. :pompom:

De uitleg die Frank hierbij geeft krijg je voor niks, en doet dit niet alleen uit professioneel oogpunt maar ook enthousiasme voor de hobby, én heeft de kennis en ervaring opgedaan om dit te kunnen waarmaken.
Ik weet niet hoeveel jullie bekend zijn met zijn fotografie, maar als je daar kennis van hebt weet je meteen dat hij niet zomaar wat onzin uitkraamt.
De beste stuurlui staan aan wal, de beste voetbalcoaches zitten op de bank etc. etc.
Ik vindt het jammer dat dit vaak over het hoofd wordt gezien.

Nu was had ik de laatste keer een melding voor mijn stof filter terwijl ik daar was, terwijl mijn lamp nog niet genoeg uren heeft gedraaid voor deze melding,en mijn stof filtertje was wat ingescheurd, Annewiek besloot direct op onderzoek te gaan om te kijken of die melding softwarematig is/was, en/of zij een nieuw filtertje kon bestellen.

Toen vergat ik ook nog tot overmaat van ramp mijn afstandbediening, en na een mailtje om te vragen of ze deze konden opsturen, met voor mijn rekening uiteraard de verzendkosten en handelingskosten, mailde Annewiek mij terug dat ZIJ dit op zich zouden nemen.

Kijk DAT noem ik nou Service, klanten zijn nog écht klanten en geen nummertje.
Zulke gebaren zorgen dat klanten ambassadeurs zijn van jouw bedrijf en diensten.

Je hoeft het niet te doen, maar als je dat doet zal het alleen maar gewaardeerd worden.

Al met al wederom een warme douche voor ITC betreft kennis, kunde en service, en dat is in deze dozenschuivende wereld van tegenwoordig een zeldzaamheid aan het worden.
Ik hoop dat ik nog vele jaren een blije klant mag blijven  ;D

^^  :clapping:
helemaal mee eens!
Posted by dchris
 - January 14, 2016, 09:24:45
Hoi Forummer's,


Ik vindt het ook weer tijd voor een warme douche !

Deze schrijf ik omdat ik een paar dingen kwijt wil, waar hopelijk mensen wat lering uit zullen trekken, wederom (moet ik) aangeven dat dit MIJN bescheiden mening is.

Ik kom nu sinds een paar jaar over de vloer bij ITC Home Theater, en in die tijd zijn mij een paar dingen écht opgevallen die het noemen waard zijn.

Daarbij wil ik eerst even en opmerking maken over het forum, het is FANTASTISCH dat dit middel bestaat om met elkaar in gesprek te gaan, alleen heb ik vaak
het idee dat er compleet gemist wordt in essentie waar deze hobby over gaat. :dontgetit: Films kijken,audio, mooie nieuw spulletjes, genieten, informatie en ervaringen delen met anderen.

Maar de afgelopen tijd zie ik alleen maar afgunst, we gunnen elkaar het ligt niet in de ogen. :mellow:
Hobbyisten betichten professionals van onkunde, meningen worden niet gerespecteerd, mensen lichten de boel op, WAAR hebben we het in vredesnaam over!
Er zijn wel belangrijkere dingen in leven, maar goed.

Allereerst ben ik zelf werkzaam bij KPN als Service Expert, en ben al jaren werkzaam in de customer service tak, mijn motto is de klant gaat ALTIJD met een oplossing de deur uit!
En dat ik hiervoor beslissingen maak die KPN geld kosten maakt hierin niet uit, want de klant wordt een ambassadeur van onze producten en dat is waar het om draait, Klant tevredenheid!

Mijn ervaring met ITCHome Theater:
Toen ik enkele jaren geleden op zoek was naar een projector en verschillende demo's mocht aanschouwen sprong die bij ITC eruit omdat ik met mijn eigen materiaal, zonder dwang, zonder verdere belemmeringen alle tijd kreeg om uit te maken wat ik wilde hebben. Daarbij was het advies altijd zeer gedegen en niet in de trant van, ja deze is het duurste dus de mooiste!

Nu 2  1/2 later ben ik ruim 1 1/2 jaar trotse bezitter van een Sony HW55, de gratis herkalibraties zijn hierbij echt de kers op de taart, en dat doen ze uit SERVICE ! elke keer als ik mijn projector weer aan het plafond bevestig en de projector aanzet lijkt hij weer als nieuw. :pompom:

De uitleg die Frank hierbij geeft krijg je voor niks, en doet dit niet alleen uit professioneel oogpunt maar ook enthousiasme voor de hobby, én heeft de kennis en ervaring opgedaan om dit te kunnen waarmaken.
Ik weet niet hoeveel jullie bekend zijn met zijn fotografie, maar als je daar kennis van hebt weet je meteen dat hij niet zomaar wat onzin uitkraamt.
De beste stuurlui staan aan wal, de beste voetbalcoaches zitten op de bank etc. etc.
Ik vindt het jammer dat dit vaak over het hoofd wordt gezien.

Nu was had ik de laatste keer een melding voor mijn stof filter terwijl ik daar was, terwijl mijn lamp nog niet genoeg uren heeft gedraaid voor deze melding,en mijn stof filtertje was wat ingescheurd, Annewiek besloot direct op onderzoek te gaan om te kijken of die melding softwarematig is/was, en/of zij een nieuw filtertje kon bestellen.

Toen vergat ik ook nog tot overmaat van ramp mijn afstandbediening, en na een mailtje om te vragen of ze deze konden opsturen, met voor mijn rekening uiteraard de verzendkosten en handelingskosten, mailde Annewiek mij terug dat ZIJ dit op zich zouden nemen.

Kijk DAT noem ik nou Service, klanten zijn nog écht klanten en geen nummertje.
Zulke gebaren zorgen dat klanten ambassadeurs zijn van jouw bedrijf en diensten.

Je hoeft het niet te doen, maar als je dat doet zal het alleen maar gewaardeerd worden.

Al met al wederom een warme douche voor ITC betreft kennis, kunde en service, en dat is in deze dozenschuivende wereld van tegenwoordig een zeldzaamheid aan het worden.
Ik hoop dat ik nog vele jaren een blije klant mag blijven  ;D
Posted by jaco
 - March 28, 2014, 20:22:32
Het is natuurlijk $ony, en geen Sony (jaco hoopt dat zijn lamp het blijft doen want de aan huis service termijn is afgelopen)
Posted by Robert T
 - March 22, 2014, 14:06:47
Zelfde ervaring hier.. :)

Wel een nieuwe lamp moeten kopen (bagger service van Sony) maar de service/hulp van ITC ondanks dat ze niet veel konden doen was dan wel weer top.
Posted by FransDHT
 - March 21, 2014, 20:54:23
Ik kan dit volmondig beamen!

De lamp van mijn epson 5500 plofte na 1600 uur en 2 jaar en 10 maanden.

Ook op advies van ITC eerst met Epson contact gezocht en een nieuwe lamp gekregen!

Frans
Posted by B.
 - January 15, 2013, 13:41:38
Top! Daar scoor je punten mee :)
Posted by J.A.F._Doorhof
 - January 15, 2013, 10:28:56
We geloven sterk in het helpen van de klant ipv alleen maar te denken aan money :D
Posted by Nahpets
 - January 14, 2013, 23:03:08
 :worship:
Posted by B.
 - January 14, 2013, 23:01:32
Hoe oud is de projector?
Posted by ragverp
 - January 14, 2013, 22:56:41
een maandje of wat geleden klapte de lamp van mijn tw 2900 eruit.... :( . Geen idee hoeveel uren ik zat en kon het ook niet meer nakijken. ITC gebeld en Annewiek gaf als advies eerst even met Epson te bellen misschien dat er nog lampgarantie op zat. Even gebeld en ja hoor, lamp retour en inmiddels de nieuwe erin. Alles speelt weer !!

Epson warme douche en ITC ook voor het advies eerst te bellen iplv van geld te willen verdienen aan een nieuwe lamp...top wat mij betreft !

nu alleen met 200 uur weer een keer die kant op voor het fine tunen...